Kyllähän sitä ihan ehjänä ja hengissä päästiin perille, vaikka se lentomatka olikin raastavan pitkä ja tylsä. Nukkua koitin parhaani mukaan, mutta silti ei riittäny unta koko matkaksi.

Pahintahan mulla oli noilla lennoilla pohjoismainen terrori... ekal lennolla siis vieres istu suomenruotsalaisia, jotka siis ymmärtävät suomea mutta puhuvat siin vieres sit kokoajan ruotsia ja perhekoko oli vanhemmat + kolme lasta ikäluokka 5-12. Mut onneks niillä tuntu kaikki menevän just niinku Strömsössä.

Tälle pidemmälle lennolle Amsterdamista Singaporeen sattu mun viereen tulemaan sit tanskalaisia... perhe sekin eli vanhemmat ja 2 lasta jotai 8 ja 16. Eihän tässä mitn nii pahaa paitsi et siis se tanskan kieli. Se on sillai semijännää kuunnella. Mut onneks mul oli korvatulpat ja nukkumista varten silmälaput niin selvisin, vaikka lentoyhtiö koitti tahallaan tehä mun matkasta jäätävää tarjoamalla siis aivan ylenpalttisen ihanaa ruokaa. Tein siis sen virheen et ilmotin ennakkoon että mieluiten laktoositonta ruokaa... no sain siis erikoisruokaa joka tarjoiltiin aina vähän ennen ku muiden tavisten ruoka. Oli musta vaan jännää ku koneessa tarjottiin illallinen ja aamupala, jotka muille olivat pasta ja sit munakas niin mulle se oli kummallakin kerralla limasta kanaa hernetapenadella, mautonta muussia ja sit pieniä papuja. Ois ollu hirmu ihanaa jakaa kuvallisella kerronnalla se ihanuus teidän kaa mutta mä en vaa pystyny... olin liian järkyttyny.

Kentälle mua vastaan tuli Jordan! Se oli (äitinsä) autolla liikentees ja tarjos mulle kyydin hotlalle, jossa kävin vähän virkistäytymäs. Sit suihkun ja vaatteiden vaihdon jälkeen lähettiin ettii ruokapaikkaa. Hotellini sijaitsi ChinaTownissa, mutta taas kerran kuvat kertoo aika paljon. Lupaan lisäillä niitä heti kun saan vähän enemmän kaistaa käyttöön, nyt ei vaan viä riitä netissä potku.

CIMG1098-normal.jpgKovin oli kiinalaisen näköinen hotelli... ja ihan uus vielä!

CIMG1101-normal.jpg

Hotellissa on käytävä.

CIMG1102-normal.jpg

Ja itseasiassa vasta tässä mun punaisen huoneen punaisella ovella tässä punaisessa hotellissa iski tajuntaan yhtäkkiä sellanen Hohto olo....

Loppupeleissä eilen löydettiin hyvää ruokaa VivoCitystä, söin ihanaa sweet 'n sour kalaa ja sit sain taasn pitkästä aikaan kunnon lime-mehua! Täytyy myöntää kyl et eilen oli siis tosi väsy... ei oikein meinannu jaksaa tehä mitn. Mut tänään on uus päivä ja uusia kujeita tiedos. Meen tästä treffaa Jortsua tonne ala-aulaan ja sit mennää varmaan... no syömään tietenkin! Tänään illasta mun pitäis tavata sit Gad, jonka luo meen punkkaa pariks päiväks. Saas nähä mitä täst viä tulee ;)

CIMG1096-normal.jpgHapanimelää kalaa, riisiä ja vihanneksiä... ihan kelpo mättö.