Viikonloppu oli sitten päässyt yllättää meidätkin ja jotain tekemistä piti keksiä. Tai siis taas kerran päästiin helpolla kun Jordan oli jo vähän niinku suunnitellu meille tekemiset etukäteen. Lauantaipäivä menisi rattoisasti Sentosan saarella... eli sellasessa ihan kauniissa turistirysäpaikassa.

Eka tietty junalla lähimmälle asemalle, joka oli Vivo Cityn ostarilla. Siellä sit ekana murua rinnan alle food courtista:

Food court on kuin pieni kylä Vivo Cityn ylimmässä kerroksessa

Ostettiin ruoan jälkeen sit sellanen kimppalippupaketti jolla pääs Sentosan saarelle ja kahtoo muutamaa nähtävyyttä. Turisteina saatiin hieman alennusta, joten olihan se sit ihan jees: noin 15 euroa.

Käytiin Tiger -näköalatornissa, Images of Singapore -museossa ja sitten sellasessa 4D teatterissa. Kaiken kahtelun jälkeen mentiin sitten biitsille! Näköala ja kasvillisuus oli kaunista. Saarella oli muun muassa banaanipuita.

Vähän fiiliskuvia Sentosasta

Joo toi upee sää kyl vaikutti sillai et sinne biitsille meinas kuolla! Hiekka oli kuumaa, ilma oli kuuma ja vesikää ei ollu kovinkaa viileetä, virkistävää tai puhdasta. On kuitenki kuulema Singaporen puhtain ranta, et siä kävin pulahtamas meriruohon ja kookospähkinöiden välissä.

Vajaan tunnin rantaepisodin jälkeen lähdettiinkin sitten jo takaisinpäin ja syömään. Tällä kertaa vuorossa oli KFC, eli paistettua kanaa. Että oli se Sentosa sillai kyl ihan mukava paikka. Kiva museokin, esitteli Singaporen historiaa vahanukein. Se 4D teatteri oli aika turha tai siis hieman nuoremmalle kohdeyleisölle suunnattu. Kokonaisuudessaan voi sanoa että koko päivä meni ja väsy tuli. Onneksi sunnuntai on ihan oikeesti vapaapäivä!

KFC saa hyvälle tuulelle! It's finger licking good!

Sunnuntai, eli lepopäivä alkoi ihanasti pitkillä unilla! Joskus kahden aikoihin sitten vasta kömmittiin pihalle meidän ihanan viileästä ilmastoidusta huoneesta. Suunnitelma oli löytää Singapura Plaza ja mennä leffaan, joten aamukahvit alas ja suunnaksi Orchard Road.

Oikea paikka löytyikin sitten suhteellisen kivuitta! Hyvin on sisäinen gps siis omaksunu Jordanin reitit! Myöhäselle aamupalalle tai sitten lounaalle mentiin Hong Kong Cafeeseen joka oli Singapura Plazassa.

Kopi C, eli maitokahvi sekä pieni french toast...

Leffaliput ostettiin sci-fi/kauhuleffaan nimeltä Pandorum, joka oli täällä K16 luokituksella. Lippukassalla Heidiltä kysyttiin ikää... että sellasta. Mutta siis itse elokuvaoli pirun hyvä ja lippu makso täällä hurjat 5e joka siis on korkein hinta kun on viikonloppu. Ei meistä ollu mikään paha rasti sekään. Leffapurtavaks ostettiin nachoja juustokastikkeella: nam-nam!

Golden Village on hyvin kattava teatteriketju, jäseniks liityttiin heti ku oli ilmasta!

Elokuvan jälkeen vietettiin hieman aikaa shoppaillen, eli siis mie shoppasin ja Heidi oli mukana vakuuttamassa mua hyviin päätöksiin. Ostin siis itelleni IHANAN  digikameran. Se on PINKKI! Siis olin niin myyty! Silläpä räpsitään sit blogiinkin kuvat jatkossa...

Minä ja uusi kamera, huomatkaa onnen (tai sitten hullun) kiilto silmissä!